Retourneren
Niet tevreden of wenst u het artikel toch niet?
Dan heeft u het recht om binnen de 14 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering, de artikelen te retourneren. Binnen de 14 dagen nadat we je bestelling teruggekregen hebben, betalen we je de volledige aankoopprijs ervan terug.
Wat moet u doen?
Om van het herroepingsrecht gebruik te maken, dien je ons op de hoogte te stellen van jouw beslissing om je artikel te retourneren. Je kan dit doen via volgend retourkanaal: https://happymoments.shipping-portal.com. Hierbij volg je alle stappen tot je een retouretiket ontvangt. Opgelet: retourneren kan enkel binnen de 14 dagen na ontvangst van je bestelling, hierna kan je geen retour meer aanvragen.
De artikelen dienen in perfecte staat (dezelfde staat zoals bij levering) en in de originele verpakking teruggestuurd te worden. De retourkosten zijn altijd voor rekening van de klant (€ 6,50 binnen België en € 8,50 voor retour vanuit Nederland). De retourkosten en de initiële verzendkosten worden steeds in mindering gebracht van het terug te betalen bedrag.
Indien er gratis verzending werd toegekend bij de bestelling, maar deze geheel of gedeeltelijk wordt teruggestuurd waardoor het aankoopbedrag lager is dan het bedrag waarbij gratis verzending wordt toegekend (€ 75), dan worden de initiële verzendkosten (€ 5,95 voor België en € 7,95 voor Nederland) ook in mindering gebracht van het terug te betalen bedrag.
Enkel als de reden van retour bij ons ligt omdat wij een foutief of beschadigd product hebben gestuurd, is de retourkost ook voor onze rekening.
Volgende artikelen kunnen niet worden teruggenomen:
- Artikelen die gekocht zijn met korting
- Artikelen waarvan de verpakking werd geopend
- Gebruikte, beschadigde of onvolledige artikelen
- Gepersonaliseerde artikelen
Retourvoorwaarden
- Stuur de gewenste artikelen binnen de 14 kalenderdagen terug
- Stuur alleen ongeopende en ongebruikte artikelen terug
- Stuur producten altijd goed ingepakt in de originele verpakking terug met alle geleverde toebehoren
- Stuur de originele bestelbon mee
Happy Moments behoudt zich het recht om retourzendingen te weigeren bij het vermoeden dat de artikelen reeds (gedeeltelijk) zijn gebruikt of bij het vermoeden van schade aangebracht door schuld anders dan de verkoper of de leverancier van het artikel.
Heb je nog vragen omtrent het retourneren van een artikel? Aarzel niet om ons te contacteren en stuur een mailtje naar info@happymoments.be.